Negen leerkrachten werken op onze school parttime in een combinatiegroep. Dit leerkrachtenteam wordt ondersteund door een intern begeleider, een leerkrachtondersteuner/ Remedial Teacher en een onderwijsassistent.

Het onderwijs wordt verzorgd door een stabiel en enthousiast team van leerkrachten dat lesgeeft vanuit een hoge betrokkenheid bij het welbevinden van onze leerlingen. Het leerkrachtenteam is verbonden met elkaar in het geloof. We willen dit zichtbaar maken in ons handelen.

Het hechte team van leerkrachten ervaart veel onderling vertrouwen. We helpen elkaar, vertrouwen op elkaars kwaliteiten en durven ons kwetsbaar op te stellen. Samenwerking zien we als sleutel tot succesvolle schoolontwikkeling!

De personeelstevredenheidspeiling van okt.2022 maakt dit tevens zichtbaar. (zie hieronder)

Naast deze lesgevende taken verricht Jacqueline een aantal uur administratief werk. Drie dagen in de week is de schoolleider aanwezig.

Vrijwel alle personeelsleden wonen in de dorpskernen van de prachtige gemeente Goeree-Overflakkee.

In schooljaar 2023-2024 hebben we deze indeling:

groep 1-2  Tijgergroep:  juf Margriet en juf Janneke
groep 1-2 Vissengroep: juf Mirjam en juf Maud